Kapcsolatfelvétel

 

captcha

A kommunikáció fogalma lassan elcsépeltté válik, mivel mindenütt jelen van. Viszont, ha megvizsgáljuk, hamar ráébredünk, hogy mindenki mást és mást ért kommunikáció alatt. Az emberi kapcsolatokban állandóan jelen van, használjuk. Ki jól, ki rosszul. A helytelen kommunikáció gyors konfliktushelyzetet teremt, mind a magánéletben, mind a munkahelyen.  Mindent befolyásol, mindenre hat. Sokszor nem értjük, hogy értelmes, jól képzett kollegák között hogyan és mitől megy félre mégis az információ, mi vált ki indulatokat és az eredmény minden, csak nem megfelelő…

 

Miért nem működik a kommunikáció a munkatársi kapcsolatokban, üzleti tárgyalásokon, sales folyamatokban? Egyszerű a válasz. Nem tudjuk, hogy melyik egostate-n vagyunk, melyik énrészünkkel akarunk az interakcióban részt venni.


Cél: a helyzetnek megfelelő kommunikációs stílus elsajátítása


Eredmény:
Megismerjük a sima és a keresztezett tranzakciók lényegét. Megtanuljuk a helyes énközlési módot, mely asszertivitást eredményez. Az elsajátított anyag biztosítja az interakciókban a helyes kommunikációt az üzleti élettől, a vezetői delegáláson és monitoron keresztül, a magánéletig bezárólag. Konfliktusmentes légkör, határozott önérvényesítés. Javul a kommunikációs készség, hatékonyabbá válik az együttműködés.